Då var det hjort.

Ursäkta ordvitsen. Lite västkust om lyser igenom…

På området där jag jobbar går det en liten flock med hjortar. Jag tror att det är Vitsvanshjort. Oftast ser man dem bara när man kommer i bilen tidigt på morgonen, eller i skymningen när man ska hem. Men ibland vågar de sig fram mitt på dagen, trots att det sitter en massa folk ute och äter lunch.

Om livetemellan

Boende på gränsen mellan Frankrike och Schweiz. Men huvudet i en internationell karriär och tårna i den Bohuslänska myllan. Och ofta nog på ett flyplan någonstans mitt emellan.
Det här inlägget postades i Min fransk/schweiziska vardag och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

