jag kommer hem igen.

Äntligen är sommarens biljetter inköpta. Två härliga veckor, eller närmare bestämt 16 julidagar kommer att tillbringas i Bohuslän. Då ska här tas en massa salta bad, dörjas makrill, pussas på bebiskinder, lekas med hundar, grillas med familjen, drickas öl på uteserveringar med vännerna och så himla mycket mer! Åh vad jag längtar. De kommande fyra veckorna måste gå jättefort så jag kan sätta mig på mitt plan.

Om livetemellan

Boende på gränsen mellan Frankrike och Schweiz. Men huvudet i en internationell karriär och tårna i den Bohuslänska myllan. Och ofta nog på ett flyplan någonstans mitt emellan.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

