månadsbilder september.

Jag är ju med i utmaningen månadsbilder hos Birgit. där kan ni också hitta både hennes och andras månadsbilder. I augusti var jag för lat för att lägga upp några bilder. Jag har också insett att mitt val av motiv inte var så hemskt lyckat, eftersom det inte förändrar sig så mycket. Det ser nästan precis ut som för två månader sedan. Men här kommer iallafall septembers bilder, medan jag funderar över bättre motiv inför nästa år.

Här kan ni också hitta mina månadsbilder för april, maj och juli.

Om livetemellan

Boende på gränsen mellan Frankrike och Schweiz. Men huvudet i en internationell karriär och tårna i den Bohuslänska myllan. Och ofta nog på ett flyplan någonstans mitt emellan.
Det här inlägget postades i Månadsbild. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till månadsbilder september.

  1. Ping: Månadsbilder september 2012 | Timjan & Akleja

  2. Birgit skriver:

    Hej! Kul att du är med igen!

    Det är svårt det för med motiv, ett år tänkte jag följa en buske men det var helt meningslöst – först såg den likadan ut i fyra månader och sen blommade den över mellan två bilder…

    Kram Birgit

  3. Karin A skriver:

    Även om den inte förändras är det ju en vacker vy! Gillar de röd-gula som skymtar i bild. 🙂 Kram

Kommentera

