sirapssnittar.

10FebruariSirap10FebruariKakorJag är lite besatt av att inte slänga mat. Och häromdagen när jag rensade ett köksskåp, hittade jag en liten slatt sirap. Den kunde jag inte med att slänga, men så efter en googling hittade jag Jennys fina blogg. Så jag bakade. Och det blev jättegott! Men då hade jag en halv liten påse bakpulver över. Men efter en stunds övervägande om att baka scones besinnade jag mig och slängde det.

Om livetemellan

Boende på gränsen mellan Frankrike och Schweiz. Men huvudet i en internationell karriär och tårna i den Bohuslänska myllan. Och ofta nog på ett flyplan någonstans mitt emellan.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

